Monday 16 May 2011

Botol oh botol!!!

Rasanya isu ini sudah basi,sbb dh lama pun,cuma sy saje yg belum mengupdate blog ini,
Mula2 sy bersalinkan Irish,time tu,x tau lagi barang2 yg branded,dr hujung kpala sampai la kat hujung kaki,
semuanya ade brand tau...mula2 terbukak mata tentang botol susu,tgk kwn sy guna botol susu,besarnya...
Saje tnye dia,amboi besarnya boltol susu,beli kat mane...dia ckp cr kat jusco..then pegi cr,mak ai harga,barulah sy yg buta ini celi tentng brand2 barang baby ini...mula2 beli botol susu without BPA...

brand ANAKKU


kire dh ok la tu,bile dh tau brand botol susu,bolol first yg paling mahal sy beli dgn harga RM 49.90 untuk 1 botol,untuk Irish sy sediakan 4 bolol susu...jd korang kira dn darabkan la yer,spend duit tuk anak2 nie..:))


 
BPA FREE...


Now tgh nak membodek en hubby nak beli botol susu untuk anak2 ntah ape name brand nie..tpi harga..blurpppp!!!!dn sgt2 cntik di pandang,juga free BPA...


sgt cantik kan...


Inilah botol susu yg tgh di target untuk saya beli...

2 comments:

  1. avent bagus tp makes ur ank gigi x cantik..hihi ada org ckp laa bukn aku!! anyways,i always preferred NUK brand sbb pembentukan gigi akan jdi cantik..hihi..

    ReplyDelete
  2. yer ker..aku xtry beli NUK....nnt aku try beli yer...sekarg aku dok tgh belek2 nak beli basilic nie..;p

    ReplyDelete