Tuesday 19 February 2013

Tegarnya hati mu manusia

Gambar sekadar hiasan~hehehe~inilah anak manja saya


Sejak akhir-akhir ini,seringkali dipaparkan di tv mahupun dada akhbar tentang kerakusan manusia mendera,membunuh,membuang bayi.Saya apabila disentuh tentang bayi,mula lah meruntun jiwa.Yaallah,tegar hatimu wahai manusia.Sedangkan binatang pun sayangkan anak dia.Inikan pula manusia.
Walhal Allah telah mengangkat martabat manusia ni setinggi2nya,tapi....

''Yaallah,lindungi anak2 yang tidak berdosa daripada manusia berhatikan syaitan.Yaallah kuatkanlah hati ibu yang anaknya pernah menjadi mangsa dera.''

Menitis air mata saya bila melihat bayi didera,akhirnya saya terpaksa tukar siaran,sebab saya akan menangis tersedu2,dan penatlah juga saya hendak menjawab pertanyaan anak2 saya mengapa saya menangis..:)
                    ZK                                              

No comments:

Post a Comment