Wednesday 26 September 2012

Apa Rahsianya??

Title kann...hehehe...sy nak berkongsi sedikit psal rahsia saya kat blog sy nie..ramai dok pm2 sy,tnye ape rahsia sy,sbb kulit muka saya licin...
Yaampun,licin ke??hehehe..xder la licin mane pun..Saya nie bukannye mampu nak pakai product mahal2 tu..tak termampu la nak beli...walau kdg tu teringin la jgk...rahsiasy ialah....
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

*
*
*
*
*
 
inilah pencuci muka saya...sy xpenah tukar2 yg lain...myb sbb wangi kot,that y sy suka pakai..
 
Yang ini plak,sebelum tido wajib pakai..if 1 malam x pakai pun saya rasa mcm sesuatu jer..harga pun xde lah mahal mane pun,cuma RM29.00 after less dptlah RM 27.00..murah kan...
Yang ini plak klu nak kuar jejalan atau pegi keje..krim nie lah yang saya pakai...bukan mahal pun kan..

Dan inilah bedak yg saya guna kan sejak bertahun lamanye..hehehe..dannn...>>INILAH RAHSIA SAYA....

No comments:

Post a Comment